U Tešnju će, 13. i 14.6. ove godine, biti održan „2. Rally Tešanj 2015“. Ovaj Rally boduje se za Šampionat Bosne i Hercegovine, Šampionat Srbije i Kup BiH. Pored vozača iz Srbije i Bosne i Hercegovine očekuje se učešće i posada iz Hrvatske, Slovenije, Italije i Švedske. Ukupna dužina itinerera je 118,60 km, a od toga je 61,80 km (52,11%) brzinskih ispita. Predviđeno je da se voze četiri brzinska ispita (UNO, HIFA, ŠIJE i DUGA) po dva puta. Ceremonijalni start zakazan je za subotu, 13.6. u 20:01 na Trgu Gazi Ferhatbega (Titova bb), gdje će dan kasnije, u nedjelju 14.6. u 18:00, biti održana i ceremonija dodjele priznanja. Start Rally-a biti će u nedjelju, 14.6. u 09:01 ispred upravne zgrade kompanije MANN+HUMMEL BA. Rok za podnošenje prijave za RALLY TEŠANJ 2015 produžen je do petka, 12.6.2015 do 18:00 sati. Program: 13.06., subota: - 20:01 – Ceremonijalni start 14.06., nedjelja: - 09:01 - START - 09:20 - BI/SS1 – UNO 1 - 10:20 - BI/SS2 – UNO 2 - 11:30 - BI/SS3 – HIFA 1 - 12:30 - BI/SS4 – HIFA 2 - 13:45 - BI/SS5 – ŠIJE 1 - 14:20 - BI/SS6 – DUGA 1 - 15:30 - BI/SS7 – ŠIJE 2 - 16:05 - BI/SS8 – DUGA 2 - 18:00 - CILJ - Itinerer - Prijavni list - Spisak prijava - Pravilnik U nastavku možete pogledati video staza na kojoj ce se održavati ova manifestacija.
Završen "Mann-Humel Rally Tešanj 2014"
U Tešnju je svečanim proglašenjem pobjednika završen "Mann-Hummel Rally Tešanj 2014" čime je zatvorena i sezona takmičenja u auto-moto i karting sportu u Bosni i Hercegovini u ovoj godini. Rally je bio bodovan za Šampionat Bosne i Hercegovine i Kup BiH, a učestvovalo je trinaest posada iz Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine, podijeljenih u pet divizija. Nakon ceremonijalnog starta održanog u subotu, 8.11. ispred Općine Tešanj, koja je bila pokrovitelj ove manifestacije, sve posade su u nedjelju, 9.11. u jutarnjim satima krenule u borbu za što bolji plasman. Nakon sedam brzinskih ispita (Uno, Oaza, Hifa, voženih po dva puta i brzinca Šije) najbolji plasman imala je hrvatska posada Šaškin/Bruner (Mitsubishi Lanser EVO X), koja je nastupala van konkurencije, ispred posade Dimitrijević/Misailović (Yugo) iz Srbije, te kombinovane posade Vrpčić/Pospiš (Mitsubishi Lanser EVO VIII) iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Treba istaći i učešće jedne juniorske posade Miro Gerh/Jasminka Dmitrović (Yugo), koji su iako prvi put na rallyu uspješno završili ovo takmičenje, te posade iz Tešnja Mehinović/Sinanović (Alfa Romeo GTV 2.0). Na kraju su svi učesnici, zadovoljni organizacijom rallya, itinererom, brzinskim ispitima, a prije svega velikim gostoprimstvom ljubaznih domaćina, napustili Tešanj uz obećanje da će obavezno doći i slijedeće godine na 2. rally Tešanj koji bi trebao postati tradicionalan.
Mann-Hummel Rally Tešanj 2014
Još samo tri dana ostalo je do početka "1. rallya Tešanj",  koji će biti održan 8. i 9.11. uz pokroviteljstvo Općine Tešanj i uz pomoć privrednih subjekata iz Jelaha i Tešnja. Generalni sponzor ove manifestacije je kompanija Mann-Hummel Svečani start Rallya zakazan je za subotu, 8.11. u 20:01 ispred Općine Tešanj, a u nedjelju, 9.11. sa početkom u 09:01 ispred firme Mann-Hummel kreće prva posada na put dug 141 km od kojih je 51 km brzinskih ispita (voze se četiri brzinca UNO,  OAZA, HIFA, ŠIJE, po dvije vožnje). Rally se završava istog dana u 18:00 u P.C. Ukus svečanim proglašenjem pobjednika. Rally se boduje za Šampionat Bosne i Hercegovine i Kup Bosne i Hercegovine, a učešće je prijavilo 25 posada iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine. Treba napomenuti da su brzinski ispiti iz sigurosnih razloga malo skraćeni u odnosu na prvobitni itinerer, ali da su još uvijek izuzetno atraktivni za publiku i vozače. Za program ovog rally-a kliknite ovdje
Rally Tešanj 2014
"Rally Tešanj 2014", koji je trebao biti održan 6./7.6. ove godine, a koji je odgođen je zbog katastrofalnih poplava koje su pogodile Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Hrvatsku, biti će održan 8./9.11. Rally se održava pod pokroviteljstvom Općine Tešanj u saradnji sa privrednim subjektima koji rade na području Tešnja i Jelaha, a boduje se za Šampionat Bosne i Hercegovine i Prvenstvo Srbije. Ukupna dužina itinerera ovog Rallya je 141 km, a vozi se 8 brzinskih ispita (BI) dužine 61 km (43 % dužine rally-a). Za program Rally Tešanj kliknite ovdje Za itinerer Rally Tešanj kliknite ovdje Za prijavni list Rally Tešanj klinite ovdje
5. Rally Beograd 2014
U Beogradu će 25. i 26.10. biti održan 5. Beogradski Rally - Memorijal Mirko Martinović Ukupna dužina itinerera je 221,00 km, a broj specijalnih ispita je 8, čija je ukupna dužina 64,08 km. Takmičenje se odvija u nedjelju, 26.10. na asfaltu na dvije lokacije (Košutnjak i Avala). Za subotu, 25.10. predviđen je ceremonijalni start u 19:01 ispred Gradske Skupštine, gdje će dan kasnije biti održano i svečano proglašenje pobjednika u 17 časova. Za itinerer Rally Beograd 2014 kliknite ovdje
Rally sezona 2015
Nakon uspješnog prošlogodišnjeg takmičenja u disciplini Rally, počele su pripreme za ovogodišnju sezonu. Drugi Rally Tešanj biti će održan 13./14.06. ove godine, a bodovat će se za  Šampionat Bosne i Hercegovine i Šampionat Srbije, te Kup BiH. Itinerer će biti malo izmjenjen u odnosu na prošlogodišnji promotivni rally, te će se pored BI Uno, BI Hifa i BI Šije voziti i jedan novi „brzinac“. Rally Jahorina 2015. bit će održan u terminu, 5./6.9. ove godine, a bodovat će se za CEZ, Šampionat Bosne i Hercegovine, Kup BiH i Šampionat Srbije. Napominjemo da je prvi rally u BiH održan davne 1969. godine, te da je ovaj prošlogodišnji pobudio neočekivano veliku pažnju zaljubljenika u automobile i auto sport u Sarajevu i cijeloj državi. Trasa ovogodišnjeg Rallya bit će neznatno izmjenjena te će se, pored BI Jahorina i BI Trebević, voziti i BI Stari Grad što bi trebalo ovo takmičenje učiniti još zanimljivijim. Ova kraljevska disciplina auto sporta samo je jedna u nizu novina koje za novu sezonu priprema Sportski auto-moto savez Bosne i Hercegovine (SAMSBiH). Ljubitelji brzina moći će ove godine uživati i u trkama u kategorijama krug, brdo, ocjenska vožnja spretnosti, trke ubrzanja, te moto i karting trkama. Borba za bodove i dobar plasman ove godine počinje početkom maja u Opatiji, a završava u Užicu krajem septembra. KALENDAR TAKMIČENJA 01./02.05.–24. Rally Opatija, Opatija (HR) /Šampionat i Kup BiH, Prvenstvo HR/ 13./14.06.–2. Rally Tešanj, Tešanj, (BiH) / Šampionat i Kup BiH, Šampionat SRB/ 05./06.09.–9. Rally Jahorina, Sarajevo (BiH) /CEZ, Šampionat i Kup BiH, Šampionat SRB/ 19./20.09.–48. Serbia Rally, Užice (SRB) / Šampionat i Kup BiH, Šampionat SRB/
Szilagyi i Csanyi treći put slavili u Kumrovcu
Janosz Szilagyi i Botond Csanyi u Mitsubishi Lanceru Evo IX pobjednici su 4. Rallya Kumrovec. Članovi AK Delta Sport iz Zagreba najbrže su savladali subotnja 4 brzinska ispita, a slavili su i u neslužbenom dijelu programa u petak, kad su se vozila 2 brzinca na parkiralištu Termi Tuhelj. Drugo mjesto izborili su branitelji naslova Daniel Šaškin i Damir Bruner u Mitsubishi Lanceru Evo X, dok su treće mjesto izborili Nenad Lončarić i Tomislav Pazman u Subaru Imprezi. Utrku je startalo 37 posada, a do cilja ih je došlo 26. Tijekom trećeg brzinskog ispita došlo je do težeg izlijetanja Marka Čerljenka i Tomislava Petrovića, zbog čega je ispit prekinut. Čerljenko i Petrović prošli su bez težih posljedica, a ukupno osam posada dobilo je identično vrijeme. Jedina ženska posada Gorana Hunić i Katarina Husnjak izborila je 23. mjesto.
48 posada na 4. Rallyu Kumrovec
Na listi prijava za 4. Rally Kumrovec našlo se ukupno 48 posada, od čega ih je čak 40 prijavljeno za nastup u Prvenstvu Hrvatske i Prvenstvu Sjeverne lige. Za Rally Challenge dio natjecanja prijavilo se preostalih 8 posada. Startni broj 1 pripao je pobjednicima prošlog Rallya Kumrovec, održanog 2013. godine - Danielu Šaškinu i Damiru Bruneru s Mitsubishi Lancerom Evo X. Odmah poslije njih brzinske ispite će krotiti Mađari Antal Kovacs i Gergo Istovics u Fordu Fiesti R5. Višestruki prvaci Hrvatske Juraj Šebalj i Toni Klinc u Mitsubishi Lanceru Evo IX imaju startni broj 3. Dodatne informacije dostupne su na: www.rally-kumrovec.com www.facebook.com/rally.kumrovec
Rally se vraća u Kumrovec
Najpoznatije selo na svijetu ponovo će ugostiti oktanski cirkus. Rally Kumrovec održat će se 10. i 11. travnja po četvrti put. Najbolje organizirani rally u 2012. i 2013. godini vraća se nakon jednogodišnje stanke u redizajniranom izdanju. Ukupna duljina itinerera je skraćena, vozit će se atraktivni prolog uz još četiri brzinska ispita. Po prvi put u tzv. Rally Challenge dijelu natjecanja moći će nastupiti i vozači koji nisu nositelji licenci Hrvatskog auto i karting saveza ili Zagrebačkog automobilističkog saveza. Uvjet je posjedovanje sigurnosne opreme za posadu, te vozilo koje zadovoljava sigurnosni minimum. Dodatne informacije dostupne su na: www.rally-kumrovec.com www.facebook.com/rally.kumrovec
Rally Opatija 2015
Ovaj rally se održava u skladu s FIA Internacionalnim Sportskim Kodeksom i njegovim dodacima, 2015 FIA Sportskim pravilima za Regionalna Rally Prvenstva, dodatkom A03 pravilnika HAKS-a, pravilima HAKS-a koja su u skladu s FIA pravilima. Natjecanje se odvija na asfaltu, a biti će održano 1./2.5. ove godine. Ukupna dužina rallya je 356,99 km, broj brzinskih ispita je 8 (ukupna dužina brzinskih ispita je 110,54 km /30,96%/). Organizator ovog natjecanja je Auto klub “Opatija”, a rally se boduje za: - Prvenstvo Hrvatske (PH) - Alpe Adria Rally Cup – Italija - Mitropa Rally Cup - Rally Šampionat Bosne i Hercegovine (RŠBiH) - Rally Kup Bosne i Hercegovine (RKBiH)
Brdska trka "Nagrada lstočnog Sarajeva 2015"
U lstočnom Sarajevu će, 23./24.5. na stazi "Pavlovac", biti održana brdska trka "Nagrada lstočnog Sarajeva 2015" koja se boduje za Šampionat Bosne i Hercegovine i Prvenstvo Republike Srpske. Staza "Pavlovac" nalazi se na novom putu lstočno Sarajevo - Jahorina, a duga je 4.000 m sa visinskom razlikom od 357 m između starta i cilja. Program: Subota, 23.5.2015 - 08:00  - Verifikacija i tehnički pregled - 13:00  - Zvanični trening Nedjelja, 24.5.2015 - 12:00  - Trka - 17:00  - Dodjela priznanja Ova trka biti će ujedno i prilika za sve vozače koji se spremaju za učešće u ovogodišnjem Rally šampionatu BiH da provjere mogućnosti svojih vozila prije Prvog Rallya, koji je planiran za 14.6. u Tešnju. U nastavku možete pogledati video staze na kojoj ce se odrzavati ova manifestacija.
Završena brdska trka „Nagrada Istočnog Sarajeva 2015“
U Istočnom Sarajevu je, 23./24.5. na stazi „Pavlovac“, održana brdska auto trka „Nagrada Istočnog Sarajeva 2015“ koja je bodovana za Šampionat Bosne i Hercegovine i Prvenstvo Republike Srpske. Staza „Pavlovac“ nalazi se na novom putu Istočno Sarajevo – Jahorina, a duga je 4.000 m sa visinskom razlikom od 357 m između starta i cilja. Učešće je uzelo 27 vozača iz cijele Bosne i Hercegovine. I pored lošeg vremena na stazi se okupio veliki broj ljubitelja auto trka koji su uživali u bravurama naših najboljih vozača. Pobjednik ove trke je Kemal Hašić (Subaru Impreza WRX STi) iz Velike Kladuše, dok je drugo mjesto zauzeo  Bakir Hadžić (Honda Integra TypeR) iz Sarajeva ispred Sanela Ćehića (Subaru Impreza WRX STi) iz Velike Kladuše. Pobjednici po klasama su Dane Milenović (Historic) iz Sarajeva, Jasmin Hrnić (N2) iz Banja Luke, Krešimir Bodnaruk (N3) iz Sarajeva, Goran Dojčinović (E1-14) iz Banja Luke, Vladimir Ilić (E1-15) iz Banja Luke, te spomenuti Bakir Hadžić (E1-16) i Kemal Hašić (E1-17). Svi učesnici ove trke pohvalili su organizaciju i stazu na kojoj su vozili i izrazili želju da dođu i slijedeće godine. Nadamo se u još većem broju. Rezultate utrke možete vidjeti ovdje.
2. Rally Tešanj 2015
U organizaciji Sportskog auto-moto saveza Bosne i Hercegovine u Sarajevu 05. i 06.09.2015 godine biti će održan 9. Rally Jahorina. Rally se boduje za Šampionat Bosne i Hercegovine i Prvenstvo Srbije, a upisan je u FIA kalendar CEZ za 2015. godinu. Ceremonijalni start planiran je za subotu, 05.09.2015 ispred BBI Centra, gdje će u nedjelju 06.09.2015  biti održano i svečano proglašenje pobjednika. Predviđeno je da se vozi 7 Brzinskih ispita na stazama Jahorina, Trebević, Pavlovac, Stari Grad i Vraca, ukupne dužine cca 80 km, od kojih će prvi biti noćni brzinac (Kratki Trebević). Rok za prijave posada je do 04.09.2015. Program: Subota, 05.09.2015. - 17:01 Ars Aevi, Vilsonovo šetalište / BBI Centar - 18:01 START / BBI Centar - 18:30 Regrouping / Ars Aevi,Vilsonovo šetalište (60') - 20:00 SS1 Vraca 1 3,00 km - 20:20 SERVICE A / Ars Aevi,Vilsonovo šetalište Nedjelja, 06.09.2015. - 09:01 START / Ars Aevi, Vilsonovo šetalište - 09:15 SS2 Trebević 1 16,00 km - 10:00 SS3 Trebević 2 16,00 km - 10:50 Regrouping / Ars Aevi, Vilsonovo šetalište (15') - 11:05 SERVICE B (30') - 12:00 SS4 Pavlovac 1 13,50 km - 13:00 SS5 Jahorina 1 11,50 km - 14:00 Regrouping / BBI Centar/(30') - 14:40 SERVICE C (30') - 15:30 SS6 Stari Grad 1 10,00 km - 16:30 SS7 Stari Grad 2 10,00 km - 17:15 SERVICE D (15') - 18:00 CILJ / BBI Centar - 18:30 SERVICE E - Prijavni list - Spisak prijava - Pravilnik - Itinerer 1 - Itinerer 2 - Mapa U nastavku možete pogledati video staza na kojoj ce se održavati ova manifestacija.
Rally Jahorina 2015
Ovogodišnja sezona biti će otovorena 1. i 2.4. Neum, kada će ArcRacing klub iz Sarajeva organizirati sprint Rally Neum 2016. Ceremonijalni start Rally-a zakazan je za petak 1.4. u 17:01 ispred hotela „Sunce“, a start ovog takmičenja je u subotu, 2.4. u 10:01 sa Gradskog parkirališta. Ukuna dužina itinerera je 88 km, a od toga je 33 km (37%) odnosi se na brzinske ispite (4 brzinca, po dva u oba smijera na istoj stazi). Proglašenje pobjednika predviđeno je ua subotu, 2.4. u 16:30 u hotelu „Sunce“. 01/02.04.2016. - 1. Rally Neum (Neum, BIH) 06/07.05.2016. - 25. Rally Opatija (Opatija, HR) 10/11.06.2016. - 42. INA Delta Rally (Zagreb, HR) 03/04.09.2016. - 10. Rally Jahorina (Sarajevo, BIH) 23/25.09.2016. - 49. Srbija Rally (Užice, SRB)
Rally Neum 2016
49. Srbija reli, će se održati 23./25. septembra u Užicu, koje je domaćin već četvrtu godinu zaredom. Reli se boduje za Evropski reli trofej, Šampionat Srbije, Šampionat Bugarske i Šampionat Bosne i Hercegovine. Objavljena i lista prijavljenih posada na kojoj se nalazi 48 imena, veoma visok broj u odnosu na predhodne sezone. Izgleda da će povratak ovog relija u Šampionat Bugarske donjeti pravo i očekivano osveženje kada je broj takmičara u pitanju.   Reli će početi u petak ceremonijalnim startom na Trgu u Užicu u 20:01 sati. Itinerer je u odnosu na predhodna dva izdanja pretrpio određene izmjene. Jedan od razloga za to je i veći koeficijent sa kojim se takmičenje boduje za Evropski reli trofej (ERT), koji je sada 3, pa po pravilniku minimalna dužina brzinskih ispita mora da iznosi preko 165 km. U subotu, prvog takimčarskog dana, na program je šest brzinskih ispita. Prva dva brzinska ispita su poznata od ranije, “Lokva” (12,69 km) će otvoriti reli, zatim slijedi “Duboko” (9,31 km), koji se ponavljaju dva puta, a onda se ide na dva prolaza novim brzinskim ispitom “Golden”, dužine 30 km, koji će biti i najveći izazov relija. “Golden” startuje gde je ranije startovao BI “Vrela”, da bi na pola produžio za Utrobe, Ravni i Nikojeviće, a podloga se smenjivala na više vrsta asfalta, kao i širina puta koja varira od dvije trake, pa do veoma uske dionice od nekih dva do dva i po metra širine, uz sve to obrasle grmljem pa je samim tim i veoma nepregledno. Dužina prvog dana relija iznosi 201,16 km, dok na brzinske ispite odlazi 104,00 km. Ovo je važno napomenti jer se za Šampionat Srbije oba dana boduju posebno kao dva zasebna relija. U nedelju su na program svega četiri brzinska ispita, mada to svega treba uzeti sa rezervom jer se prvo vozi “Duboko” u kontra smeru, pa “Golden” u kontra smeru, start je u Nikojevićima i oba se ponavljaju popodne.  Tako da dužina BI iznosi 78,62 km, dok je ukupna dužina 160,10 km. Ukupna dužina relija je 361,26 km, dok na BI odlazi 182,62 km, a procenat BI u itinereru je veoma visok, 50,4 %.
49. Rally Serbia 2016
U organizaciji Auto 4x4 Club-a u Sarajevu će 22. i 23.10.2016 godine biti održan jubilarni 10. Rally Jahorina 2016 Rally se boduje za Šampionat Bosne i Hercegovine i Kup Bosne i Hercegovine, a upisan je u FIA kalendar CEZ za 2016. godinu. Ceremonijalni start planiran je za subotu, 22.10.2016. godine ispred BBI Centra, gdje će u nedjelju 23.10.2016. godine biti održano i svečano proglašenje pobjednika. Predviđeno je da se vozi 6 Brzinskih ispita na stazama Vraca, Trebević i Stari Grad, ukupne dužine cca 60 km, od kojih će prva dva biti noćni brzinaci Vraca 1-2 (Kratki Trebević). Rok za prijave posada je do 14.10.2016. godine. - Prijavni list - Pravilnik - Mapa Program: Subota, 22.10.2016. 18:01 START 1. etape: BBI Centar – Općina Stari Grad 19:10 2. etapa: Općina Stari Grad – Vraca 19:30 BI/SS – VRACA 1 /3,00 km/ 19:35 3. etapa: Zlatište – Bistrik – Vraca 20:30 BI/SS – VRACA 2 /3,00 km/ 20:35 4. etapa: Zlatište – Bistrik – Općina Stari Grad Nedjelja, 23.10.2016. 10:01 5. etapa: Općina Stari Grad – Vraca 10:20 BI/SS – TREBEVIĆ 1 /16,00 km/ 10:40 6. etapa: Jasik – Istočno Sarajevo – Vraca 11:20 SS/BI TREBEVIĆ 2 /16,00 km/ 11:40 7. etapa: Jasik – Jahorina, (Aparthotel „Vučko“) 13:00 8. etapa: Jahorina, (Aparthotel „Vučko“) – Pale – Sarajevo, Općina Stari Grad 14:20 9. etapa: Općina Stari Grad – Gazin Han 14:35 BI/SS – STARI GRAD 1 /9,80 km/ 14:45 10. etapa: Brezovice – Sumbulovac – Gazin Han 15:30BI/SS – STARI GRAD 2 /9,80 km/ 15:45 11. etapa: Brezovice – Sumbulovac – Općina Stari Grad 16:25 12. etapa: Općina Stari Grad – BBI Centar 17:00 CILJ: BBI Centar 17:15 13.etapa: BBI Centar – Općina Stari Grad
Rally Jahorina 2016
Završen 10. Rally Jahorina
Pobjednici desetog izdanja Relija Jahorina su Mađari, Antal Kovacs i Gergo Istovics, u Ford Fiesta R5, koji su, kako je i očekivano, poveli od samog starta relija i do kraja kontrolisali situaciju, držeći Rok Turka i Zdravka Draženovića u Peugeot 208 R2 na sigurnom odstojanju. Na trećem mjestu završila je posada iz BiH, Đani Đelmo i Alen Jusić u Renault Clio. Najbrža posada iz Srbije je Željko Milutnović / Aleksandar Petričević u Zasatava Yugu 1.3 Gr. A, koji su završili na viskom šestom mjestu u generalnom plasmanu, a ujedno su i pobednici Kupa Bosne i Herecegovine u reliju za 2016. godini. Na startu se našlo ukupno 17 posada, ali je gledajući kvalitet automobila i vozača ovo bilo i najbolje izdanje ovog relija od kada je ponovo pokrenut 2013. godine, a tome u prilog govore i rekordi na brzinskim ispitima. Što se tiče organizacije i tu se ova Jahorina pokazala odlično, odvoženi su svi brzinski ispiti, nije bilo nikakvog kašnjenja ili sigurnosnih propusta, a službe su ipak imale posla jer je zabilježno i par izletanja sa staze, a moramo dodati i da je vreme poslužilo i takmičare i organizatore. Jubilarni ''10. Rally Jahorina 2016'' startovao je u subotu 22.10. isped BBI centra u Sarajevu, a zatim su se posade uputile put Vraca na prva dva noćna brzinska ispita, ''Vraca '' 1 i 2, dužine 3 km. Antal Kovacs je poveo ispred Turka, ali sa svega par sekundi prednosti 3:18.191, dok je Turk postavio vrijeme 3:23.001. Na trećem mjestu je bila posada Suad Hota / Elvir Paripović u Lanca Delta Integrale Evo, 3:26.462. Karl Rumpler iz Austije je imao problema sa svojim Mitshubisi Lancer Evo 9, kao i Dejan Krčevinac iz Užica sa servom svog Renault Clio,  ali su svi završili prva dva uvodna brzinska ispita.   U nedelju ujutru 23.10. prvi brzinski ispit ''Trebević'' (16 km) startovao je u 10:20, a najbrži je opet Kovacs 9:04.528, Turk na drugom mjestu 9:07.172, a na trećem mjestu sa jako dobrim vremenom Harun Hadžić i Mladen Tojić u Hondi Civic Type R, 9:43.317. Vlado Manjić u Haris Kreso su morali da odustanu zbog pucanja amortizera na njihovom Peugeot 206. ''Trebević 2'' je donjeo mnogo iznenađenja. Rok Turk je postavio rekord BI sa vremenom 8:52.632, na drugom mjestu Kovač 8:54.642, a na trećem mjestu Hota 9:30.761, koji je popravio svoje vrijeme za 21 sekundu sa prvog prolaza i tako se vratio u trku sa Đelmom. Hadžić je izleteo sa staze i prevrnuo se na krov, ali srećom bez većih posljedica. Lazar Blagojević i Marko Milanović su postavili takođe rekord u klasi sa vremenom 10:54.788, koji je držao Luka Kotorčević 11.22.xxx. Posle završena prva dva brzinska ispita posade su se uputile u regruping na Jahorinu, ispred hotela ''Vučko'', koji je za sve posade pripremio ručak i tople napitke da se malo osvježe za popodnevnu akciju na BI ''Stari Grad'' 1 i 2, dužine 9,80 km, a koji se pokazao kao izuzetno klivaz, čemu je još više doprinelo dosta vode na stazi. Međutim, Kovacs je opet ''dodao gas'' i postavio prvo vrijeme 6:41.468, Turk opet jako blizu 6:45.952. Karl Rumpler je treći 7:21.335, koji se borio za petu poziciju u generalnom plasmanu sa Željkom Milutinovićem. Na drugom prolazu Kovač ''ovjerava'' pobjedu 6:31.582 i poprvalja svoje vreme skoro deset sekundi, Turk drugi 6:34.632. Rumpler je na trećem mestu 7:06.930, Hota spušta svoje vrijeme opet 23 sekunde u odnosu na prvi prolaz 7:21.928, ali to nije bilo dovoljno da stigne Đelma 7:15.560 i morao je da se zadovolji četvrtim mjestom u generalnom plasmanu. Milutinović nije usio da zadrži petu poziciju u generalnom plasmanu ispred Rumplera. Posadi Engin Beširević / Gačo Tarik je pukla guma na Citroen Saxo i morali su da odustanu. Goran Rabasović / Milan Janjić su završili osmi u generalnom plasmanu i drugi u divziji 4 Kupa BiH u Peugeot 205 1.3, iza Milutnovića. Lazar Blagojević / Marko Milanović su sjajnom vožnjom stigli do dvanestog mjesta u generlanom plasmanu i četvrtog mjesta u divziji 4 Kupa BiH iza Nihada Alića / Tadeja Verdera u VW Polu. Dejan Krčevinac i Dejan Golić su imali problema sa Renault Clio, ali su uspeli da stignu do cilja na jedanaestom mestu u generalnom plasmanu i trećem mjestu u diviziji 1 iza Đelma i Turka. Azer Kurtović i Mirsad Krainović su završili na desetom mjestu u generalnom plasmanu i prvi i jedini u diviziji 3 u Pežou 106. Miro Gerh je trinaesti u generalnom sa Zastava Yugom 55, i četrnaesta je posada Renato i Željko Živković u Zastava Yugu 1.5. Anton Sitar / Marko Glušić su prvi i ujedno jedini na cilju u diviziji 2 i sedmi u generalnom plasmanu. ttZa kraj ćemo dodati da su takmičari iz Mađarske, Slovenije, Srbije, Hrvatske i Austrije otišli iz Sarajeva sa osmjehom na licu, da su uživali u gostoprimstvu i vožnji na brzinskim ispitima.
11. Rally Jahorina uskoro starta u Sarajevu U Sarajevu će 14. i 15. oktobra 2017. godine biti održan 11. Rally Jahorina koji se boduje za Šampionat Bosne i Hercegovine i Kup Bosne i Hercegovine, a upisan je u FIA kalendar Centralnoevropske zone (CEZ) za 2017. godinu.Očekuje se učešće posada iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Mađarske i Bosne i Hercegovine. Prije nego bude objavljena zvanična lista prijavljenih takmičara, stigla je i takozvana lista pretprijava na kojoj se nalaze posade koje su najavile svoj dolazak u Sarajevo i učešće u ovom takmičenju. Pored domaćih vozača, svoje gostovanje su najavile i posade iz Srbije i Slovenije.Među glavne favorite relija spadaju Miro Gerh/Dražen Komarica u Peugeotu 208 R2, Željko Milutinović/Aleksandar Petričević u Renault Clio N3 kao i još jedna domaća posada Đani Đelmo/Alen Jusić.Među posadama koje su najavile svoj nastup nalaze se Anton Sitar/Sonja Krašovec, Nihad Alić/Tadej Verdev, Tomo Nikitović/Siniša Milanović, Dejan Krčevinac/Dejan Golić kao i nekoliko posada iz klase Mali N. Ceremonijalni start relija planiran je za subotu, 14. oktobra 2017. godine ispred BBI Centra, gdje će u nedjelju 15. oktobra, biti održano i svečano proglašenje pobjednika. Predviđeno je da se vozi šest brzinskih ispita na stazama Vraca, Trebević i Stari Grad, ukupne dužine 60 km, od kojih će prva dva biti noćni brzinski ispiti, i to Vraca 1-2 (Kratki Trebević). Rok za prijave posada je do 9. oktobra 2017. godine
Krčevinac/Golić pobjednici 11. Rally Jahorina Nakon dva noćna brzinska ispita u subotu i četiri brzinska ispita u nedjelju završeno je 11. izdanje Relija Jahorina. U malobrojnoj konkurenciji pobjeda je pripala posadi iz Srbije u sastavu Dejan Krčevinac i Dejan Golić u Renault Cliju Sport.Svečanim startom na glavnom gradskom trgu ispred BBI Centra u Sarajevu u subotu je počelo 11. izdanje Rally Jahorina. Ipak, na žalost mnogobrojne publike koja se okupila da pozdravi posade i uveliča ceremonijalni start, na startu ovogodišnjeg relija se našlo tek devet posada. Uz odustajanja dvije posade prije početka relija, odustala je i posada Kurtović/Krainović na prvom noćnom brzinskom ispitu na Vracama. Nakon odličnog tempa na otvaranju relija, jednako brzo posada Dejan Krčevinac/Dejan Golić je nastavila i na preostala četiri "brzinca" u nedjelju, te su na kraju i zasluženo slavili. Drugo mjesto zauzela je posada iz Slovenije u sastavu Anton Sitar/Sonja Krašovec sa automobilom Renault Clio Sport.Najbolje plasirana posada iz Bosne i Hercegovine bila je Živković Renato/Živković Željko, koja je na kraju stigla na ukupno šesto mjesto. U svakom slučaju, ovogodišnje izdanje Relija Jahorina ostat će obilježeno malim brojem učesnika što svakako baca sjenu na ugled ovog takmičenja, uprkos organizaciji koja je ove godine bila na solidnom nivou. Potpune rezultate 11. Rally Jahorina možete pogledati ovdje.
11. Rally Idrija zatvara reli sezonu Oktobar je na izmaku, a zadnji vikend desetog mjeseca rezervisan je za finale reli sezone Šampionata BiH u reliju. Nakon “domaćeg” relija na Jahorini, šampionat se seli u Sloveniju. Sezonu zatvara jedanaesto izdanje Rally Idrija. Osim što se boduje za Šampionat BiH, boduje se i za Kup BiH u reliju. U Idriju su trebale stići dvije posade iz BiH, međutim posada Kurtović/Krainović nakon teškog izlijetanja na Jahorini, nisu uspjeli da poprave svoj Peugeot 106 pa će boje BiH braniti jedina posada iz BiH u automobilu grupe R. Miro Gerh i Dražen Komarica bi se nakon niza problema trebali vratiti u Peugeot 208 R2. Uzbudljiva borba se očekuje i u generalnom plasmanu. Rok Turk i Claudio De Cecco će sigurno prirediti najveći spektakl za publiku. Turk je na pragu titule već u prvoj godini sa automobilom klase R5. Posljednji dvoboj dobio je Turk na Croatia Rallyu.Listu prijavljenih takmičara možete pogledati ovdje.
8. Rally Show Santa Domenica, 24. – 26. novembra 2017. 8. Rally Show Santa Domenica tradicionalno će se održati posljednjeg vikenda u novembru, započet će u petak 24.11. RSSD partyjem, subota 25.11. rezervirana je za jednu od brojnih novosti, Shakedown na jezeru Orešje, te tradicionalni ceremonijalni start, a u nedjelju 26.11. nas očekuje prava makadamska poslastica s početkom u 8 sati i 5 minuta. Ove godine 8. Rally Show Santa Domenica donosi dosta novosti i iznenađenja, čime potvrđuje predan rad od trenutka kada je Beppa Harracha prošle godine proglašen najboljim na makadamu četvrtu godinu za redom! Najuočljivija novost ove godine svakako su nova vizualna rješenja RSSD-a i novi logo. Lista prijava koja premašuje maksimalnih 120 posada već nekoliko godina zaredom, broj gledatelja koji iz godine u godinu raste u hiljadama i mediji koji sami prepoznaju važnost ovog događanja najvažniji su segmenti očiglednog dokaza da se radi o ozbiljnoj organizaciji. Vjerni pratitelji isto tako znaju da će ih sa svakim novim izdanjem na Savršćaku dočekati nekoliko novih WRC i R5 automobila uz ništa manje atraktivne automobile u drugim klasama poput Lada, Yugića, Trabanta i slično, pored svih onih koji se uvijek vraćaju.
Turk pobjedom na Idriji osvojio naslov prvaka Posada, Rok Turk / Blanka Kacin, u Peugeotu 208 R5 T16, povela je od samog starta drugog dana relija i bez puno muke, sigurnom vožnjom, održala stečenu prednost do cilja. Tako su stigli do šampionske titule u generalnom plasmanu Slovenije za sezonu 2017. Glavni konkrenti Turku očekivano su bili Italijani, Claudio De Cecco i Jean Campeis, u Hyundaiju i20 R5, koji su dobili posljednji, sedmi brzinski ispit relija, ali to nije bilo dovoljno da ugroze Slovenca, koji je pobijedio sa razlikom od 14,7 sekundi na cilju. Zanimljiva činjenica je da je podršku u pratećom timu italijanske ekipe činio Boban Stanković, Kragujevčanin koji radi i u Svjetskom reli šampionatu.Treći, a najbrži u konkurenciji automobila sa prednjim pogonom, su Aleks Humar i Jaka Cevc u Peugeotu 208 R2, koji za Turkom kasne 41,2 sekunde.Od 43 posade na startu, do cilja je došlo njih svega 28, što dovoljno govori o tome koliko je Idrija zahtjevan reli.
WRC Rally Wales - Ogier osigurao titulu, Evansu prva pobjeda Treći i finalni dan relija u Velikoj Britaniji bio je odlučujući za Neuvilleovu šampionsku kampanju. Misija je bila jasna-vratiti drugu poziciju i osvojiti minimalno 9 poena više od Ogiera. Uistinu, Neuville je radio sjajan posao i držao drugo mjesto. Na svim današnjim brzincima bio je brži od Ogiera međutim to nije bilo dovoljno. Ogier je na posljednjem brzincu ostvario ključnu prednost ispred Mikkelsena i Latvale koji su prijetili da ugroze njegovo treće mjesto. Prvi razlog za slavlje ekipi Malcolma Wilsona donio je Ott Tännak. Prolaskom kroz cilj osigurao je titulu za M- Sport. Pravo slavlje uslijedilo je nekoliko minuta kasnije kada je Ogier završio reli i teoretski osigurao svoju titulu. Šlag na tortu M-Sporta bila je prva pobjeda Elfyna Evansa i to na domaćem terenu. Evans je prvi britanski pobjednik relija u Velikoj Britaniji još od 2000. godine i trijumfa Richarda Burnsa za volanom Subaru Impreze. Već ranije smo rekli da je drugo mjesto pripalo Thierryu Neuvilleu dok je Ogier završio treći. Posljednji reli u ovoj sezoni vozi se 16.11-19.11.2017. u Australiji kada ćemo i konačno znati da li će Ford imati dva vozača na prva dva mjesta u šampionatu ili će Neuville ponoviti rezultat od prošle godine.
WRC Rally Australija - Neuville pobjedom okončao sezonu Posljednji reli ove godine u WRC kalendaru nije imao rezultatski značaj kakav smo priželjkivali. Svi su se nadali da će Ogier i Neuville ukrstiti koplja u Australiji i tu rjiešiti pitanje šampiona. Ipak, niz nezgoda su isključili Belgijanca iz borbe za titulu pa je Ogier svoju petu titulu osigurao na prošlom reliju. Neuville je ipak u pravom sportskom duhu došao u Australiju i već na shakedownu zabilježio najbrže vrijeme. Najveću konkurenciju predstavljali su mu njegov timski kolega Andreas Mikkelsen i vozač Toyote Jari Matti Latvala. Na reliju u Australiji vozači M-Sporta su bili potpuno neprimjetni i bez ikakvih šansi za pobjedu. Prvi dan relija je obilježio sjajni Andreas Mikkelsen, povratnik u WRC. Australski šljunak je odgovarao uvijek brzom Norvežaninu i činilo se da niko nema dovoljno dobar tempo da mu parira. Iako mu je ovo bio tek treći reli za volanom Hyundaija i20 WRC, Mikkelsen je pokazao svoju sposobnost brze adaptacije na automobil i jasno najavio pohod na titulu naredne godine. Treći najbrži čovjek nakon prvoga dana bio je vozač Citroëna, Kris Meeke. Britanac je vozio svoj C3 na maksimumu i prikazao njegov potencijal. Tokom cijeloga dana bio je brži od Neuvillea i držao je drugo mjesto. Ono je ipak otišlo u ruke Thierrya Neuvillea. Belgijanac je u početku bio blago rezervisan te je strpljivo čekao grešku vodećeg dvojca.  Veći dio dana proveo je na trećoj poziciji iza Krisa Meeka.Već pred kraj prvog dana, Neuville je počeo da prijeti Meekeu i stavlja pritisak na Britanca te je nakon osmog brzinca, posljednjeg za prvi dan, Neuville preuzeo drugu poziciju. Svoje najbolje izdanje još od relija u Italiji imao je Jari Matti Latvala. Posljednji reli u Toyotinoj povratničkoj godini, Latvala je otvorio dosta dobro i najavio mogući podijum. Top 5 prvog dana kompletirao je još jedan Citroënov vozač, Craig Breen. Drugi dan donio je najduži brzinac na reliju. Nambucca, duga skoro 50 km predstavljala je veliki izazov za vozače. Neuville je nastavio pobjedničkim tempom i drugoga dana i nakon Nambucce smanjio Mikkelsenovu prednost za 4 sekunde. Naredni brzinac donio je veliki šok za Mikkelsenove navijače. Dvije probušene gume značile su kraj relija za Norvežanina. Vodstvo u reliju je preuzeo Neuville koje nije imao namjeru da ispusti. Osim Mikkelsena, drugi dan je bio koban i za Meeka. Nakon odličnog izdanja u petak, Meeke je popustio pod pritiskom i izletio van staze. Novi drugoplasirani bio je Latvala. Finac je pametno vozio i dan završio sa 20 sekundi zaostatka za Neuvilleom. Latvalin timski kolega od 2018. godine, Ott Tanak, dan je završio na trećoj poziciji sa 40 sekundi zaostatka za vodećim. Craig Breen se popeo jedno mjesto u poretku i posljednji dan relija dočekao je kao četvrtoplasirani. Dobar tempo Hyundaija iskoristio je Hayden Paddon kojem je ovo praktično domaći reli. Treći dan donio je uzbudljiv početak. Potpuno neočekivano, kiša je omela je mnoge vodeće vozače pa su nakon drugog brzinca sve prednosti stečene do tada bile prepolovljene. Neuville je ključnu prednost stekao na trećem brzincu posljednjeg dana i natjerao Latvalu da forsira u izuzetno teškim uslovima. Dobra primjena taktike je rezultirala Latvalinim izlijetanjem na posljednjem brzincu i srušenim snovima o podijumu. Neuville je bez puno rizika priveo dan kraju, a najbrži čovjek na power stageu bio je Sebastien Ogier koji je nakon niza odustajanja stigao do četvrtog mjesta. Drugo mjesto osvojio je Ott Tanak u svom posljednjem nastupu za M-Sport, a sjajan vikend za Hyundai upotpunio je Hayden Paddon trećim mjestom.
Završen 8. Rally Show Santa Domenica Najpopularnije reli takmičenje u Hrvatskoj je ponovo okupilo brojne posade iz cijele Evrope Iz godine u godinu, revijalno reli takmičenje kraj Zagreba okuplja daleko najveći broj reli posada od svih zvaničnih takmičenja. Recept za uspjeh? Sigurni smo da je to vatrena atmosfera na reliju koja i temperaturu zraka dovodi do usijanja. Atraktivni WRC i R5 automobili s pogonom na sva četiri točka, kao i dobro poznate stare reli mašine sa zadnjim pogonom publiku ostavljaju bez daha i to je ono zbog čega se ovaj reli i organizuje. Rezultat uvijek nekako padne u drugi plan pa samim tim i vozači se maksimalno opuste i pruže sjajne predstave. Na osmo izdanje Santa Domenice stiglo je 135 prijava, od toga čak 11 automobila R5 specifikacije čiji su vozači važili za glavne favorite za pobjedu. Listu prijava je predvodio Peter Ranga u Škodi Fabiji R5 kao jedno od najzvučnijih imena uz Andreasa Aignera u još jednoj Fabiji R5. U nedjelju je nakon četiri od planiranih pet brzinaca (posljednji je otkazan) pobjedu slavio Peter Ranga ispred Andreasa Aignera i Antala Kovacsa u Ford Fiesti R5. Na četvrtom mjestu završio je novi prvak Hrvatske u reliju, Krisztian Hideg. Poredak najboljih pet je kompletirao Janos Puskadi u još jednoj Škodi Fabiji R5. Sjajne vožnje su prikazali i vozači iz slabije, Pro Sport klase. Tu je pobjedu odnio Balasz Siebel u Toyoti Corolli ispred Dejana Kirinčića u Renualt Cliu RS na drugom mjestu i Tomasa Hrvatina takođe u Renault Cliu RS. Adam Kaltenecker je svoj Peugeot 208 R2 dovezao do četvrte pozicije, a plasman u top 5 ove klase zabilježio je i legendarni vozač iz Srbije, Vladica Rabrenović u Renault Cliu RS. Ovaj reli je kao i većina takmičenja u toj disciplini pravi test izdržljivosti za automobile pa je i broj odustajanja na reliju bio poprilično veliki. Na reliju smo vidjeli i jedan ružan incident u kojem su povrijeđene dvije djevojke iz Slovenije. Hitna pomoć je brzo reagovala i prebačene su najbližu ambulantu. Nakon ovog incidenta reli je prekinut i takmičenje nije nastavljeno pa se poredak odredio na osnovu prva četiri brzinca. Foto: Tijana Cvijović/Passion Pixels
Monza Rally Show 2017-Rossi po šesti put   Poslije 168,65 km brzinskih ispita završen je 15. Monza Rally Show 2017, na popularnoj stazi u Italiji. Pobjedu, po šesti put na ovom reliju, odnosi legendarni Moto GP šampion, Valentino Rossi, koji tradicionalno učestvuje na ovom događaju. On je u svojoj Ford Fiesti WRC, zajedno sa svojim suvozačem Carlom Cassionom, nadmašio tandem Hyundaija, Andreasa Mikkelsena i Thierrya Nevuvillea u i20 WRC, koji su se smjenjivali za volanom automobila.   Odličan rezultat napravili su Marco Bonanomi / Gagi Pirollo u Citroënu DS3 WRC, koji zauzimaju posljednje mjesto na pobjedničkom postolju, ispred Tonija Cairolija i Danila Fappanija u još jednom i20 WRC. Piero Longhi i Gianmaria Santini kompletiraju poredak prvih pet u generalnom plasmanu u Ford Fiesti WRC. Andrea Crugnola i Moira Lucca završavaju šesti, odnosno prvi u klasi R5, sa Škodom Fabijom.
Rally Jahorina uvršten u CEZ kalendar za 2018.godinu  U periodu od 14. do 16. decembra/prosinca 2017. godine Sportski auto – moto savez Austrije bio je domaćin dva velika događaja - FIA sportskog regionalnog kongresa i FIA CEZ svečane ceremonije proglašenja pobjednika za 2017. godinu. Pred početak kongresa održan je redovni FIA CEZ sastanak na kojem su usvojeni konačni FIA CEZ rezultati za 2017. godinu i razmatran i usvojen preliminarni kalendar i pravilnici za 2018. godinu. Iz naše zemlje u FIA CEZ kalendar za 2018. godinu uvrštena je brdska trka “Cazin” (28./29. juli/srpanj) i reli “Jahorina” (13./14. oktobar/listopad). Tako će Sarajevo ponovo biti domaćin najboljim reli posadama koje se takmiče u CEZ šampionatu. Organizator uveliko radi na organizaciji dvanaestog izdanja i sve upućuje na to da ćemo naredne godine imati jedno od najboljih izdanja relija.
Sebastien Loeb se vraća u WRC 2018.  Nakon više od tri godine odustva iz WRC-a, najuspješniji reli vozač svih vremena, Sebastien Loeb, vraća se u šampionat koji je obilježen njegovom dominacijom. U prvoj godini povratka nastupiće na tri relija: Meksiko, Francuska i Španija i to za tim kojeg je proslavio-Citroen Racing. Loeb je već ove godine testirao C3 WRC koji je pomalo iznevjerio očekivanja trofejne francuske kompanije. Ipak, pored svih mana, C3 je upisao dvije pobjede u 2017.godini, a obje je izborio Kris Meeke. Loeb je na svojoj Facebook stranici izjavio kako nema visoka očekivanja, te da je tu kako bi se dobro zabavio i da mu je izuzetna čast da je dobio priliku da se takmiči u WRC automobilima nove generacije. Svoj posljednji nastup u WRC-u upisao je 2015.godine u Monte Carlu kada je odustao dok je vodio reli.